Internetes hirdetések

 

Tartalom:

 

 

 

Pay Per Click (PPC)

 

A Pay Per Click, ahogy a neve is mutatja, kattintások utáni fizetést jelent. Ez nagyon gazdaságos lehet számunkra, ha hirdetni akarunk, hiszen így csak a valós látogatókért kell fizetnünk. Ráadásul az anyagi keretet is magunk szabjuk meg, mi döntjük el, hogy mennyi pénzt szánunk rá havonta a hirdetésünkre. Ezzel szemben ott van a hagyományos banner rendszer, amelynél bannerünk egy fix (nagyobb) összegért lehet kint a hirdető oldalon egy hónapon keresztül.

 

Egy kis adalék:

Az USA online reklámköltségének 40%-át teszi ki a PPC, ebből is látható, hogy mennyire elterjedt. A két legnagyobb külföldi PPC rendszer a Google AdWords és a Yahoo (Overture). Mi mind a Google AdWords, mind az Etarget és a CtNetwork hirdetési rendszerekkel kapcsolatban állunk, ennek köszönhetően hirdetése, kampánya akár mindhárom rendszerben egyszerre, párhuzamosan is futhat.

 

Fizetett listázás (Paid Inclusion)

 

Fizetett listázás egy keresőmarketing eszköz, ilyenkor a keresőmotor bizonyos összeg befizetése fejében szerepelteti az adott oldalt a találati listában. Tudnunk kell, hogy a Google nem él ezzel a lehetőséggel, hiszen felhasználóinak reális képet akar nyújtani. Így az algoritmusok alapján szabályozott, objektív listát nem befolyásolhatják olyan külső tényezők, mint a pénz.

 

Kampányfelügyelet

 

Manapság egyre népszerűbbé válik ez a szolgáltatás, melyben egy külsős, erre specializálódott cég fogja felügyelni AdWords kampányunkat. Korrekt árakon dolgoznak, és igen nagy terhet vesznek le így a vállunkról, emellett természetes profin végzik a munkájukat, és ismerik azokat a trükköket, melyekkel hamar jelentősen megnövekedhet oldalunk látogatottsága.

 

Konverziókövetés

 

A konverziókövetés az egyik legjobb indikátora hirdetésünk hatékonyságának. A program végig követi a kattintásokat, és számolja, hány Click vezetett végül valódi vásárláshoz. Így könnyedén kiszámíthatjuk, hogy az adott helyen mennyit fizettünk a hirdetésre, és azt is, hogy effektíve hány vásárlónk származott belőle, így tökéletes képet kapunk arról, mennyire érte meg az adott oldalon hirdetni vállalkozásunkat.

 

Hiszem, ha látom!

 

Vásárlóink nagy része az előző AdWords felügyeletet vállaló partnerünknél nem tudta, egészen pontosan mire is ment el a pénze, csak a csekkeket fizetgette be szorgalmasan. Mi éppen ezért biztosítunk egy admin felületet ügyfeleinknek, ahol hozzáférhet az AdWords kampány részleteihez. Így bármikor láthatja a Google által kiadott költési, kattintási, és konverziós statisztikákat, és pontosan nyomon követheti, mire költött.

 

Mit kínálunk?

 

Egy naprakész csapatot, akik tudják, hogy hogyan kell hatékonyan, kisebb összegből nagyobb látogatottságot csinálni. Emellett adunk Önnek egy saját AdWords hozzáférést, mely segítségével nyomon követheti kampányának minden egyes részletét, és statisztikákat is elemezhet. Havi díjas felügyeleti szolgáltatást nyújtunk, folyamatosan figyeljük a piaci folyamatokat, így hatékonyabban, pénzt spórolva tudunk hirdetni.

 

Milyen kiadásokkal számolhatunk?

 

Nálunk minden esetben havi 20 000 Ft-ba kerül egy havi felügyelet, nem teszünk különbséget egy 10 000Ft-os, és egy több milliós kampány között sem. Hangsúlyozzuk, hogy a Google AdWords-ös költségeket nem nekünk kell befizetnie, hanem magának a Google-nek. Ez amiatt is előnyös, mert külföldi cég révén, nem kell számolnia az ÁFÁ-val, így mindenképpen anyagi előnyt jelent Önnek és vállalkozásának.

 

Miért is éri meg?

 

Rövid idő alatt beláthatjuk, hogy rengeteg utána járást, tanulást, és napi szintű készenlétet igényel egy kampány felügyelete. Folyamatosan nézni kell a piaci változásokat, változtatni kell, szerkeszteni az aktuális igényeknek megfelelően. Felmérések bizonyítják, hogy hatékonyságában egy laikus messze elmarad a profi, ezzel foglalkozó hirdetőktől, így pénzének többszörösét is költheti el, fele annyi sikerért.

Név:
Cégnév:
Telefon:
E-mail:
Weboldal elérhetősége (URL):
Havi tervezett költségkeret:
Legfontosabb kulcsszavak (nem kötelező kitölteni):
Egyéb üzenet, kérdés:
Visual CAPTCHA
Bezárás
  1. Bejelentkezés

    E-mail:
    Jelszó:
    Bejelentkezés
Bezárás
  1. Előfizetés típusa

    Ingyenes
    Fizetős
  1. Előfizetés típusa

    Ingyenes
    Fizetős
  2. Domain választás

    .uweb.hu

    Tovább
  3. Kapcsolati adatok

    E-mail:
    Jelszó:
    Telefon:
    Ön neve:
    Cég neve:

    Tovább
  4. Kinézet választás

    Később választok
    Válasszon egy kinézetet weboldalához akár most.
    Tovább
    Kiválasztott kinézet: uWeb kinézet































  5. Befejezés

    Elkezdem szerkeszteni a weboldalam
  1. Előfizetés típusa

    Ingyenes
    Fizetős
  2. Domain választás



    .uweb.hu

    Tovább
  3. Kapcsolati és számlázási adatok

    E-mail:
    Jelszó:
    Telefon:
    Ön neve:
    Cég neve:
    Adószám:
    Székhely:
    Számlázási cím:

    Tovább
  4. Csomag választás





    Tovább
  5. Kinézet választás

    Később választok
    Válasszon egy kinézetet weboldalához akár most.
    Tovább
    Kiválasztott kinézet: uWeb kinézet































  6. Befejezés

    Elkezdem szerkeszteni a weboldalam